Contact Info / Websites

All 13 audio Reviews


Disruptor [Limitless] Disruptor [Limitless]

Rated 3 / 5 stars

Nice drumstep you've got going on there!



Hold on Tight Hold on Tight

Rated 3 / 5 stars

This is more like happy hardcore from the 90's. It's pretty sweet tho.


People find this review helpful!

Curbed Curbed

Rated 2.5 / 5 stars

This doesn't sound like house at all

However, it could fall under jumpstyle if you would speed up the tempo, or grime/dubstep if you would lowered the tempo.


Mid-Night responds:

dubstep is 140 bpm usually, this is 128, learn your shit dude.


Reign of War Reign of War

Rated 5 / 5 stars

great!

Love it, but as others said, you need to make a big a$$ ending climax.


Nightschaoswalker responds:

hehe yep! dont worry, thats coming soon =]


-DM- Hard-izzle -DM- Hard-izzle

Rated 5 / 5 stars

really nice

I liked it, but it's kinda short. You might want to make it an intro and end, I would suggest not to have the beat kick in right from the beginning. And also a bass line wouldn't hurt.

Keep it up!

PS: don't take it as a critical review, I'm just trying to help :)



Acid Rain (demo) Acid Rain (demo)

Rated 5 / 5 stars

Really nice

Love it, great job dude!

10/5/fav ;)


People find this review helpful!
Kretoperz responds:

thx ;)


Mr. Looby Mr. Looby

Rated 3.5 / 5 stars

It's ok..

But you might want to add a bass line, it will be helpful ;)


Zump responds:

True, I'll try to add one in next time.


Sludgy Beatz Sludgy Beatz

Rated 5 / 5 stars

\:D/

YAY!! Breakbeat FTW! :-D


People find this review helpful!

SeamlessR - Dance With Me SeamlessR - Dance With Me

Rated 5 / 5 stars

Great job!

Love it man, it's really good! It didn't seem too off-beat to me, maybe the reason why it does to others is because of the beat.

Keep it up!



DNB loop of random DNB loop of random

Rated 3.5 / 5 stars

It's nice

I liked it, as I'm also into crazy weird beats :) Anyway, you might wanna add a clap at the end of the beat sequence, it now has 2 claps - 3snares (one clap at the end would make it perfect) - and it wouldn't belong in the DnB area, more in the Breakbeat one..if there was one anyways :(


shortson responds:

The claps were actally punch samples for stick fights. But i edited them so much they sounded sorta like claps... Once again im amazed people are giving me 7's i thought this woulda deserved like a 2... BUT WOW am i surprised